top of page

Første skoledag!


Hei! Møtte på lærerværelset 07.15. Jobbtid er til 15.00. I dag satt vi og jobbet fram til middag klokka seks, og det kommer til å bli fast arbeidstid framover, om ikke mer. Har vært en kjempefin dag. Flotte lærere og flotte elever som jeg gleder meg til å bli mer og mer kjent med. Jeg er med og observerer i timene denne uken. Det er så deilig å spise lunsj og middag her på campus! Både fordi maten smaker fantastisk godt, og fordi vi ikke trenger å ta drosje til byen + vente i ca en time på maten :)))) Sol fra klar himmel i dag også - vaaaarrrmmmt! Noen kaffekopper mellom 3 og 5 - så går det foreløpig greit. Sov fantastisk godt i natt: fikk nemlig tabletter mot kvalmen på apoteket i går, og de ble jeg veeeeldig søvning av .... ergo: ikke ta slike tabletter dagen før undervisning! Har ellers fått tabletter for at magen skal trives bedre, og de er helt supre. Så i dag hentet taxisjåføren flere pakker til meg - han måtte innom flere apotek til og med: snakker om god service! De er så hyggelig og hjelpsomme på kontoret her:))) Ellers veldig flott å se skolen full av liv igjen nå. Full av inntrykk, og masse å sette seg inn i. Ellers har jeg lært at jeg skal svare "asante" når de sier "karibu", tror jeg i alle fall. Må få lært meg litt mer swahili også snart. PS: Bildet ovenfor er av hestene på campus:))))))))


Featured Review
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Tag Cloud
No tags yet.
bottom of page